نصب پنجره دوجداره

نصب-پنجره-دوجداره

نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب UPVC و پنجره آلومینیومی با شیشه های دو جداره یا سه جداره در ساختمان ها خیلی فراگیر گردیده است. مزیت ها و زیبایی آن دلیل این توسعه گسترش بوده است.

با نصب پنجره دوجداره در حقیقت شما به دنبال مقاومت و استحکام بیشتر همراه با زیبایی نما می باشید. بد نیست برای داشتن کیفیت مطلوب، نصب پنجره را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

جهت نصب پنجره دوجداره بایستی به چند نکته توجه کنید. از جمله اینکه پنجره قابلیت های تحمل بارهایی که قبل و بعد از استفاده به آن وارد می گردد را داشته باشد.

نکته دیگر اینکه در نـصب پنجره دوجداره آب بندی و درزبندی بطور کامل و اصولی انجام شده و با دقت از ورود و خروج  صدا، گرما و سرما جلوگيری گردد.

شرایط آب و هوایی و دما در نصب پنجره دوجداره UPVC موثر است، بنابراین نصاب باید این موارد را رعایت کند تا دچار مشکلاتی همانند شکستن و خم شدن پنجره دو جـداره نشود.

در نهایت اینکه نصب پنجـره دوجداره به شکلی باشد که بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود.

نکات مهم برای نصـب پنجره UPVC بدون تخریب

یکی از نکات اصلی جهت نصب پنجره دوجداره UPVC پاکسازی محل نصب است. و بعد از آن قرار دادن چهارچوب پنجره و تراز نمودن آن و تقسیم بادخور است.

ایجاد سوراخ های مناسب در محل نصـب پنجره یکی از مواردی است که باید توجه و دقت بیشتری به آن داشت تا کیفیت و تمیزی کار تضمین شود و سپس یراق آلات بررسی شوند.

ثابت کردن پنجره دوجداره با استفاده از پیچ های مناسب و متناسب با وزن پنجره و درزبندی با تزریق فوم و چسب ویژه نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند.

نصب شیشه ها و انداختن زهوار، کندن برچسب ها و لیبل های پروفیل در قسمتت هایی که بعد از انداختن شیشه دسترسی به آن ها مشکل است و همچنین رگلاژ پنجره UPVC نکات مهم جهت نصب پنجره دوجداره می باشند.

پنجره دو جداره خاصیت پلیمری داشته و به همین علت از تحمل دمایی بالایی برخوردار است. پیش از نصب پنجره باید در دمای استاندارد ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.

در زمان استفاده از پنجـره دوجداره UPVC فشار خاصی به آن وارد نمی شود. در نهایت بهتر است از جا به جایی بیش از حد آن پیش از نصب جلوگیری گردد.

یک پنجره با کیفیت و مناسب که یراق آلات رگلاژ پذیر و پروفیل استاندارد دارد، بعد از نصب، فشار و وزن بیش از یک صد کیلو گرم را در سطح یک لنگه خود تحمل می نماید و شیشه، یراق، پروفیل و جوش آن بدون آسیب بوده، از رگلاژ خارج نمی گردد.

نصب-پنجره-د.وجداره

نصب پنجـره دوجداره بدون تخریب روی پنجره قدیمی

جهت نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی باید این نکته را در نظر گرفت که فریم در چهارچوب پنجره بایستی آهنی باشد تا علاوه بر مقاومت بالا، پنجره بهتر پیچ شده و استحکام بیشتری داشته باشد.

پیش از هرچیز بایستی فریم آهنی با لایه ای از ضد زنگ پوشانده شود و بطور دقیق و تراز قرار داده شود تا بعد از نصـب پنجره دو جداره جهت باز و بسته شدن آن مشکلی ایجاد نشود.

پس از آماده سازی فریم آهنی، اندازه گیری و ساخت پنجره می باشد که این کار را بهتر است بوسیله نصاب پنجره دوجداره انجام گیرد.

امکان نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی یکی از مزیت های مهم میباشد. پنجره قدیمی به هر شکل تک جداره، دو جداره آهنی یا آلومینیومی باشد.

خیلی از افراد تصور اشتباه از تعویض و نصب پنجره دو جداره روی پنجره قدیمی دارند و به تخریب دیوار، زمان طولانی، گچ بری، رنگ آمیزی و هزینه های آن فکر می کنند.

در حالتی که پنجره قدیمی کیفیت و کارآیی مطلوبی نداشته و باعث هدررفت انرژی و بالا رفتن هزینه های اقتصادی خانواده می گردد. در صورتی که نصب پنجره دو جداره روی پنجره قدیمی بدون تخریب انجام پذیر می باشد.

نصب پنجره دو جداره بدون تخریب

نصب پنجره دو جداره بدون تخریب و با سرعت خیلی بالا، کم تر از چند ساعت انجام می گیرد. و بطور کلی تعویض پنجره قدیمی به آسانی و ساده می باشد.

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب و تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC و آلومینیوم احتیاج به مصالح ساختمانی ندارد. به این دلیل که پنجره بوسیله پیچ و فوم های ویژه روی فریم پنجره قدیمی نصب می گردد.

پنجره قدیمی با فرز بریده شده. پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم توسط پيچهای ویژه روی فریم یا قاب پنجره قبلی نصب و بوسیله فوم و چسب مخصوص درزگیری می گردد.

چهت تعویض و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی برداشته شده. و فریم دور تا دور پنجره که در دیوار قرار داد، باقی می ماند و پنجره دو جداره یا آلومینیومی به فریم پیچ می گردد.

به منظور تعویض و نصب پنـجره دو جداره بدون تخریب مراحل اجرا به شکل موازی انجام می گیرد. و به همین علت در شرایط سکونت افراد خللی ایجاد نخواهد شد. به این دلیل که مرحله نصب هر پنجره به سرعت و بعد از برش انجام می گیرد.

محاسبه قیمت تعویض و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب بر اساس جنس پروفیل، یراق آلات، ابعاد پنجره آهنی و قدیمی و شیشه دوجداره انجام می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هادرباره ماتماس با ما